7. DAN

Počasi, ampak res počasi se vračamo domov. Naredili smo še manjši postanek na poti in še zadnjič v tem tednu pojedli pico. Za nekaj časa jo imamo dovolj 🙂

Na spodnjih dveh povezavah si lahko ogledate kratka videoposnetka z dogajanja v Agliani.

6. DAN

Zjutraj smo se odpravili v Pistoio, kjer smo si ogledali največje podjetje v Evropi, ki se ukvarja z vzgojo in prodajo drevesnih vrst. Zanimivo se nam je zdelo, da lahko kupimo veliko drevo, staro tudi 30 let, ki ga nato posadijo kamorkoli. Velikost parka je osupljiva, saj meri 540 hektarjev, v njem gojijo 3000 različnih dreves.
Po kosilu smo odšli k družinam. Skupaj z njimi smo si ogledali znamenitosti v bližnjih krajih, odšli na bowling in se zelo zabavali.
Jutri se polni vtisov in novih prijateljstev vračamo domov. Komaj čakamo, da vam povemo, kaj vse smo doživeli v Agliani.

5. DAN

Danes smo vstali zelo zgodaj, saj nas je avtobus za Vinci čakal pred šolo že ob 7.30. Pot je bila dolga, vijugasta a zabavna s prelepim razgledom na Toskano. V Vinciju smo si ogledali muzej Leonarda da Vincija. Izvedeli smo, da Vinci ni njegov priimek, ampak to pomeni, da mu je bilo ime Leonardo in je bil iz Vincija. Povedali so nam, da je bil levičar in, da je zato, da ne bi razmazal črnila, ko je pisal, pisal iz desne proti levi. Imeli smo veliko srečo, saj smo videli nekaj originalov knjig, ki so na razstavi le ta teden, ko obeležujejo 500 let od njegove smrti.  Po izletu smo odšli k družinam. Ob 17.00 se je pričel mednarodni sejem M@KERS, ki je potekal na šolskem vrtu. Vsi udeleženci iz projekta smo pripravili svoje stojnice. Prodajali smo medeno milo, medeni balzam in medene lizike. Pri prodaji smo bili zelo uspešni. Pravi hit so bile medene lizike, saj smo prodali čisto vse. Na vseh stojnicah so nam z lizanjem lizik delali brezplačno reklamo. Ugotovili smo, da je za izdelavo izdelka potrebnega veliko znanja in spretnosti, prav tako pa moraš veliko energije usmeriti v prodajo izdelkov.
Ko pridemo domov, bomo prešteli denar in ugotovili koliko smo zaslužili. Odločili smo se, da bomo dobiček od prodaje podarili dobrodelni organizaciji.
Pa še da Vincijeva šifra:
.yenoh ot seed ekiL

4. DAN

Danes zjutraj se je Tin udeležil vrtnarjenja. Pridno je presajal baziliko in paradižnik. Ostali smo se preizkusili v pripravi testa za pico. Povedali so nam, da je pica najboljša takrat, ko testo počiva 24 ur. Zato smo za kosilo jedli pico, katere testo so prejšnji dan pripravili mojstri picopeki. Ker bazilika in paradižnik še kar nista zrasla, sta picopeka prinesla svojo. Ko smo čakali na pico, smo imeli kar nekaj prostega časa, ki smo ga izkoristili za zabavo in druženje. Picopeki so nas presenetili tudi s sladico. To je bila pica z nutello. Ker še vedno nismo pojedli dovolj sladkega, so nas učiteljice peljale na sladoled. Nato smo se počasi sprehodili do šole, kjer smo zaključili s pripravami na jutrišnji dan, ko bo šoli potekal sejem izdelkov. Vidno utrujeni smo odšli k družinam.

3. DAN

Po jutranjem pretegovanju smo ugotovili, da smo še vedno zaspani. Ob prihodu v šolo smo z avtobusom odšli v Prato kjer smo obiskali tekstilni muzej. Preizkusili smo se v tkanju in izdelali čudovite izdelke. Delo nam je šlo odlično od rok.

Po “suhem” kosilu, ki so nam ga pripravili naši gostitelji, so nas učiteljice razvajale z jagodami in rogljički. Sledile so priprave na sejem. Bili smo ustvarjalni, med tem pa smo se zabavali z našimi prijatelji, ki so nam pomagali pri risanju čebel. Po dejavnostih smo odšli k družinam, učitelji pa so delo nadaljevali z načrtovanjem prihodnjih srečanjem.
Odgovori
Posreduj
OdgovoriPosreduj

2. DAN

Nasmejanih obrazov smo se dobili v šoli, kjer so nam gostitelji pripravili otvoritveno slovesnost. Pozdravila nas je gospa ravnateljica, učenci pa so predstavili veliko plesnih in glasbenih točk. Nato smo se predstavili tudi mi. Zapeli  smo pesem Čebelice. Svojo kulturo so predstavile tudi ostale države, in sicer Wales, Latvija, Norveška in Elba. Starejši učenci so nas popeljali po šoli in nam razkazali njihove prostore. Komaj smo že čakali kosilo, kjer smo uživali v italijanskih specialitetah. Pozdravilo nas je tudi sonce in hitro smo odšli na igrišče, kjer smo še utrdili naše prijateljske vezi. Popoldne smo predstavili naše izdelke, in sicer medeno milo, medeni balzam in medeno liziko. Za konec smo se razdelili po skupinah, kjer smo spoznavali in izdelovali izdelke ostalih držav. Na slovenski delavnici, ki so jo vodile učiteljice, so si naši prijatelji izdelali medeni balzam. Po zaključku so po nas prišli starši in veseli ter nasmejani smo odšli k družinam. Komaj že čakamo nov dan!

1.DAN

Danes zjutraj smo ob 9. uri v okviru mednarodnega projekta M@KERS odšli na mednarodno srečanje v Agliano. Po sedemurni vožnji smo varno prispeli v Agliano, kjer so nas že pričakali naši gostitelji, ki so nam pripravili lepo dobrodošlico. Učenci so hitro navezali stike s svojimi vrstniki in odšli z njimi v nov dom.

(Skupno 647 obiskov, današnjih obiskov 1)