Mi smo pa v Kranjski Gori

4. dan

Za zajtrk ni bilo sladkega, ampak mi je vseeno teknil. Prestavili so me v višjo skupino, kjer so »karvali«. Tam mi je bilo super. Za kosilo so bila bedrca – njami! Po kosilu smo šli k jezeru Jasna. Poskušali smo prebiti led s kamni. Nato smo imeli pouk. Malo mi je bilo žal, ker v pisanje uganke nisem vključil sošolca. Pri pouku sem se naučil več o mestu Kranjska Gora. Tudi legendo o Zlatorogu. Za večerjo je bila končno sladica. Nato smo odšli do mesta na sprehod. Pogrešam mami in očija, kmalu bom nazaj. #bomšezdržu

Upam, da bo zadnji dan kul.

3. dan

Prišlo je jutro, beda. Nisem se želela zbuditi, ampak sem se morala. Hrana za zajtrk je bila super. Preoblekli smo se za smučanje in avtobus nas je odpeljal na smučišče. Smučali smo povsod. Sonce, sonce – juhej! Sledila je pavza. Na smučanju sem enkrat premagala Ano in dvakrat Lovra. In bilo je konec smučanja ☹. Hitro na avtobus in proti domu sušit mokre obleke. Po kosilu je sledil počitek (ne preveč dolg). In veste kaj je sledilo potem? Plavanje. Glugluglu. Lahko noč.

2. dan

Spala sem zelo dobro. Imeli smo dovolj časa, da se preoblečemo. Odšli smo na zajtrk. Bil je odličen. Potem smo si obuli pancarje in ter odšli na avtobus. Smučali smo in mislila sem, da mi bodo odpadle noge. Komaj sem čakala malico. In res je prišla. Jabolko, čaj in žemlja. Nato smo odšli nazaj smučat. Sledilo je veliko padcev. Juhej, končali smo! Bolele so me noge tako močno, da ne morete verjeti. Ko smo prišli v hostel Nika, sem dala na radiator premočene obleke. Končno je bilo kosilo. Odšli smo na jezero Jasna, kjer je bilo veliko račk in snega. Na poti do jezera smo si ogledali rojstno hišo Josipa Vandota in najstarejšo alpsko hišo. Sledila je večerja. Prišel pa je zelo zabavni počitek, ki ni bil počitek, ampak veliko smejanja.

1. dan

Danes smo odšli v šolo v naravi. Pot do Kranjske Gore ni bila ravno zabavna. Ko smo prišli, smo se razdelili v sobe. V sobah sem bila z dvema prijateljicama. Odšli smo na smučišče, kjer so preverili naše znanje smučanja. Jaz ne znam smučati, zato sem bila v prvi skupini. Naučili smo se voziti »plug« in poslušali o pravilih, ki veljajo na smučišču. Po večerji smo odšli na sprehod, kjer smo se kepali in imeli lepo.

(Skupno 1.602 obiskov, današnjih obiskov 1)