4. dan

Zjutraj sem se zbudil zelo pozno. Uredili smo sobo in se oblekli. Učiteljica je prišla ocenit našo sobo. Dobili smo oceno 8. Na zajtrku sem pojedel kar tri šnite. Po zajtrku smo se odpravili na smučišče. Smučali smo zelo dobro. Šli smo na Vitranc. Odsmučali smo to progo in nekaterim se nam je zdela dobra. Z avtobusom smo se odpeljali v hostel. Šli smo se malo spočit in nato na kosilo. Po kosilu smo šli počivat in na obiske. Peš smo odšli do drsališča. Tam smo se zabavali s pingvinčki. Ko smo šli nazaj smo se ustavili še pri stojnicah. (Lev)

1. dan

Danes sem šla v boljšo skupino z učiteljem Martinom, bilo je zakon. Ko smo prišli nazaj, smo šli jest kosilo, po kosilu pa še plavat. Bilo je super. Pri večerji smo praznovali rojstni dan Oskarja in Jureta. Kuharice so jima spekle veliko torto. (Metka)

2. dan

Danes, ko smo se zbudili, smo odšli na zajtrk. Po zajtrku smo šli smučat. Bilo je odlično, ker sem napredoval. Padel sem vsaj šestkrat, a pri enem padcu sem se celo zakotalil in pristal na nogah. Po smučanju smo šli na kosilo. Nato smo pogledali zemljevid in odšli na pohod. Odšli smo do jezera Jasna. Pil sem vodo iz izvira Baba šči. Vrnili smo se nazaj in zdaj pišem to.

1. dan

Z avtobusom smo se odpeljali v Kranjsko Goro. Na poti sem videl gore, mislim, da sem videl Triglav. Ko smo se pripeljali v hostel, smo odšli v svoje sobe, tam pospravili svoje stvari in odšli na kosilo. Po kosilu smo šli smučat. Nisem vedel kako naj dam pancarje na svoje noge, zato sem prosil učiteljico za pomoč. Ko sem si prvič nadel obe smučke, me je bilo strah. Ko sem se spustil me je učiteljica Petra pohvalila. Prvikrat, ko sem šel na večjo strmino, mi ni uspelo, v tretje pa mi je. Na poti iz smučišča smo se pogovarjali o smučanju. Pojedel sem večerjo in odšel v svojo sobo. (Peter Vrbetič B.)

(Skupno 258 obiskov, današnjih obiskov 1)