Zadnjič posodobljeno: 27. 3. 2020 ob 20.30

NAVODILA (strnjena) – Bolj podrobna (dnevna) navodila in priponke boste dobili po e-pošti.

 

SLOVENSKI JEZIK

* Obravnava pravljice: Fran Levstik – KDO JE NAPRAVIL VIDKU SRAJČICO

* Učenci v mali črtasti zvezek zapisujejo z velikimi tiskanimi zloge  DO   VA KI   LE NO DA   TA MI JE

  • Med zlogi delajo prst presledka. Zloge jim narekujete.
  • Iz črk A  I M N   T E J O   V L K  D  sestavijo 7 besed in jih estetsko zapišejo. 

* Obravnava prekmurske pravljice O POVODNEM MOŽU  (Mlinček str. 100, 101).

* Obravnava črke U

  • Povezava do prikaza pisanja posameznih črk: https://nasaulica.si/datoteke/Prikaz_pisanja_crk/story_html5.html
  • Učenci rešijo v Mlinčku str. 99 in zapišejo veliko črko U v brezčrtni zvezek (SPO) po vzoru drugih črk, ki smo jih obravnavali do sedaj.
  • Učenci v črtasti zvezek zapišejo 4 vrstice črke U (prvo črko jim lahko zapišete starši, dve čez dve in dve čez eno vrstico). Zapišejo sledeče besede  UTA  MUCA DUDA KANU  LUNA
  • KLJUN  UMETNIK  UNIKAT
  • Namigi za igre:
    • Dan – noč : če je v besedi glas U, stojite, če ga ni, počepnete.
    • Otroci iščejo predmete v svojem domu, kjer se pojavi glas U (umivalnik, tulec, tulipan, …).
  • Učenci berejo bralni list.
  • V zvezek učenec naredi prepis besedila.

* Branje v nadaljevanjih

  • Polonca Kovač: PET KUŽKOV IŠČE PRAVEGA – Mlinček str. 102 – 103 in 104 – 105.
  • Starši preberite zgodbo otroku in se o prebranem pogovorite.
  • Učenci lahko v brezčrtni zvezek napišejo naslov in zgodbo ilustrirajo.

 

MATEMATIKA

* Število 0

  • Učenci si v Mlinčku na strani 96 ogledajo slike klovna, jih opišejo ter rešijo naloge.
  • Učenci v karo zvezek za matematiko (MAT) napišejo naslov  ŠTEVILO 0.
  • Nato zapišejo eno vrstico števil 0. Delajo kvadratek presledka.
  • Zapišejo in izračunajo naslednje račune.
    4 – 4 = __         2– 2 =__         5 – 5 = __         7 – 7 = __       10 – 10 = __

* Učenci rešijo v Mlinčku str. 97  v karo zvezek zapišejo 5 računov odštevanja.

3 – 3 = __        8 – 8 = __        9 – 1 = __         5 – 0 = __          9 – 3 = __

 * Učenci rešijo v Mlinčku stran 98  in v karo zvezek zapišejo 5 računov odštevanja.

1 – 0 = __        6 – 4 = __        8 – 0 = __         7 – 0 = __          8 – 3 = __

 * Račune odštevanja z učnega lista Hitro računanje učenec prepiše v karo zvezek in izračuna.

  • Če imate doma možnost tiskanja, natisnite učni list Računska pobarvanka.
  • Če ga nimate: učenec prepiše 10 računov iz UL v zvezek, jih izračuna in nato pobarva z ustrezno barvo.

 

SPOZNAVANJE OKOLJA

* Opazovalni sprehod – Moj kraj.

Pojdite na sprehod v okolici doma in opazujte domači kraj. Poimenujte vse, kar vidite okoli sebe: hrib, grič, potok, življenjska okolja (gozd, travnik, sadovnjak, polje, vrt, vas, mesto…), cesta, tovarna, delavnica, kmetija (hlev, skedenj, kozolec, drvarnica, kokošnjak…), trgovina, gostilna …

* Preberi pesmico PIKA – POKAMlinček (3. del), str. 5 in opazuj ilustracijo.

V Mlinčku (3. del), str. 9, naloga 4 – Nariši domači kraj.

 * Moj kraj – Virtualni sprehod po zemljevidu kraja.

 

 ŠPORT

* Učenci vsak dan naredijo gimnastične vaje.

*Igrajo se z žogo: vodenje, podajanje, metanje…

* Če je lep in sončen dan, povabi družino na svež zrak.

 

GLASBENA UMETNOST

* Pesmica JAZ IMAM PA GOSLICE

* Pojejo pesmi, ki smo se jih učili. Pri tem si pomagajo z zvezkom za GUM.

ALI

Pred tabo je velik izziv. Enega od družinskih članov (mama, oče, brat, sestra) nauči igranja na lastna glasbila imenovana “body percussion”.
Na povezavi   https://www.youtube.com/watch?v=UkFs5glUMjw&t=20s (ali https://www.youtube.com/watch?v=UkFs5glUMjw ) si oglej videoposnetek. Učenje ritmičnega vzorca poteka počasi, po korakih, po gibih, eden za drugim. Gibe usvajaj sočasno z gledanjem videoposnetka. Ko se zapleteš, začni od začetka. Ponavljaj tako dolgo časa, dokler ti ne gredo gladko od rok. Ko usvojiš vzorec gibanja, ga predstavi enemu od družinskih članov in po korakih nauči vzorec tudi njega. Pri učenju svojih bližnjih bodi potrpežljiv in dobre volje. Uspešen boš, ko boš:

  • sam tekoče izvedel vzorec igranja na lastna glasbila tako kot na izbranem videoposnetku,
  • vzorec igranja pravilno naučil enega od tvojih družinskih članov.

ŽELIMO TI OBILO ZABAVE PRI IZVAJANJU!

 

LIKOVNA UMETNOST

Vidkova srajčica

Doma poiščite staro belo majico, ki je ne potrebujete več. Pripravite barve (vodene, tempere ali flomastre), nato naj učenec na majico nariše vzorček ali sliko. Lahko ji prišije tudi gumbe.

Če nimate majice, jo nariši na večji papir. Okrasi jo z vzorčki in pobarvaj. Bodi iznajdljiv in ustvarjalen. Za pomoč, je primer okrašenih majic.

 

TJA – 1. a, b (Tanja Centa)

Vsa navodila so dostopna na: https://minianglescina1.blogspot.com

 

TJA – 1. Polica

Usmeritve dobijo starši po elektronski pošti.

 

PODALJŠANO BIVANJE

Predlogi za prosti čas

(Skupno 1.287 obiskov, današnjih obiskov 1)