Učenci 4.a so se pri medpredmetnem povezovanju likovne umetnosti ter tehnike in tehnologije seznanili z obdelovalnimi postopki papirnih gradiv natančneje papirja. Seznanili so se tudi s papirnimi profili, žlebičenjem papirna, lepljenjem različnih vrst papirnih gradiv med seboj ter različnimi načini prepogibanja. Po predelani teoriji in ogledu videoposnetka, kjer so učenci našli zanimive ideje kako zgraditi tobogan je sledila razdelitev v skupine in delo. Učenci so v treh šolskih urah izdelali tobogan ter ga tudi predstavili svojim sošolcem. Predstavljeni tobogani so bili polni presenečenj saj so imeli lupinge, skrivnostne tunele, proste pade med posameznimi elementi eden pa je posebej izstopal na estetskem področju saj je bil zelo lepo okrašen. Skupine, ki so bile hitre pri izdelavi tobogana so napisale tudi pesem o toboganu kjer so predstavile zakaj je njihov tobogan najlepši, najboljši, največji in zakaj si vsi člani skupine zaslužijo, da njihov tobogan zmaga in da je najboljši.
Kakšne tobogane so izdelali pa si lahko ogledate na slikah.
Učiteljici Katja Čakš Bekanović in Ana Mauhar




