4. razred – Navodila za delo doma – 4. teden

Zadnjič posodobljeno: 5. 4. 2020 ob 17.00

Natančnejša navodila za delo učencev boste starši 4. b in 4. p dobili po elektronski pošti, starši učencev 4. a pa na spletni strani http://www.mojrazred.si.

 

DAN DEJAVNOSTI: ŠPORTNI DAN

Ta teden boste izvedeli športni dan. Lahko ga izvedete katerikoli dan v tednu, lahko pa upoštevate priporočila učiteljice, da ga vsi izvedemo na isti dan. V datoteki Športni dan doma boste našli vsa navodila.  Uživajte in razgibajte svoje telo!

 

SLOVENŠČINA

– V berilu na strani 84 poišči zgodbo Polonce Kovač z naslovom Vezalkine sanje. Najprej ustno odgovori na vprašanja pred branjem, nato najprej tiho, nato glasno preberi besedilo. Ali ti je bilo všeč? Ustno odgovori na vprašanja, ki so zapisana v dejavnostih pred in po branju. Izberi si eno izmed nalog v Medijski ustvarjalnici in v zvezek ali na računalnik zapiši svoje besedilo in ga posreduj učiteljici.

– Pripravi govorni nastop za opis poklica. Vadi pred ogledalom ali domačo publiko. Lahko se posnameš in posnetek pošlješ učiteljici v pregled. Lahko pa ga predstaviš na srečanju v spletni učilnici v petek, 10. 4. 2020.

 

MATEMATIKA

Merjenje mase

– SDZ 4. del – 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17

– Dodatne naloge: https://interaktivne-vaje.si/matematika/merske_enote/merske_enote_masa.html

 

DRUŽBA

Kako potujemo?

– Preberi besedilo v U na str. 68, 69.

– V zvezek naredi miselni vzorec VRSTE PROMETA in ga likovno opremi. V miselnem vzorcu predstavi, kaj je promet, naštej in opiši vrste prometna ter z njimi povezana prometna sredstva. Napiši tudi pozitivne in negativne učinke prometa na življenje ljudi.

– Primerjaj svoj miselni vzorec s predlaganim in ga po potrebi dopolni. Ponovi učno snov o vrstah prometa, nato opiši promet v svoji domači pokrajini. V zvezek napiši naslov PROMET V DOMAČI POKRAJINI. Pri zapisovanju povedi si pomagaj s spodaj zapisanimi vprašanjih, ki jih ne rabiš prepisovati.

  1. Katere vrste prometa potekajo skozi tvojo domačo pokrajino (Grosuplje z okolico)?
  2. Katere večje kraje povezuje avtocesta, ki poteka skozi domačo pokrajino?
  3. V katere večje kraje lahko odpotuješ z vlakom iz Grosuplja?
  4. Kako se imenuje avtobusna linija potniškega prometa, ki povezuje Grosuplje s prestolnico?
  5. Kako lahko prebivalci domače pokrajine pripomorete k manjši prometni onesnaženosti?

– Dodatna nalog: Križanka

 

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

– Pri skupni učni uri iz NIT se bomo pogovarjali o gibanju živali, rastlin in človeka, zato si preberi v U str. 32, 33. Izpiši si 3 zanimivosti iz vsak strani. Naslov zapisa je enak naslovu v učbeniku.

 

ANGLEŠČINA

TJA 4. a in 4. b

– Srečanje v spletni učilnici s pregledom opravljenih nalog.

– V angleščini opiši sobo, ki si jo izdelal pri LUM. Napiši vsaj 5 povedi o sobi in 5 povedi o oblačilih, ki jih imaš v omari. Pri opisu sobe si pomagaj z opisom svoje sobe, ki ga imaš zapisanega v zvezku za angleščino. Pri opisu oblačil napiši, kateri letni čas je, kakšno je vreme in kaj ima prebivalec tvoje sobe takrat oblečeno. Opiši oblačila za vsaj dve letna časa. (primer: It’s winter. It’s cold and snowy. I’m wearing a _________ and _________.). Besedilo napiši v zvezek za angleščino ali na računalnik in ga pošlji učiteljici za angleščino v pregled. Če želiš, lahko priložiš še fotografijo ali risbo sobo, ki si jo naredil/a za LUM:

– Space Explorers: U str. 52, 53, DZ 43, 44, 45

TJA – 4. Polica: Navodila za delo prejmejo starši po elektronski pošti.

 

GLASBENA UMETNOST

– Oglej si baletno predstavo https://youtu.be/jH6IYr9x9L0 ter zapiši svoje vtise v glasbeni zvezek (kaj ti je bilo všeč, kaj ne, ali bi si želel ogledati še katero drugo, ipd.) ter naredi ilustracijo.

 

LIKOVNA UMETNOST

Prostorsko oblikovanje – Soba treh Marsovčkov (scena po literarni predlogi)

Preberi si odlomek iz knjige Drejček in trije Marsovčki. Nato si predstavljaj prostor, ki je opisan v odlomku. Danes boš postal scenograf in boš oblikoval sceno na temo knjige Drejček  in trije Marsovčki – naredil boš sobo treh Marsovčkov. Za izdelavo scene potrebuješ kartonske embalaže različnih velikosti (ena velika škatla, več manjših), kolaž papir, pisarniški papir (A4), trši papir, blago, škarje, lepilo, lepilni trak, zamaške, nit, črn flomaster. OPOMBA: Če kolaž papirja nimaš doma, uporabi pisarniški papir in ga pobarvaj.
Najprej vzemi veliko škatlo in jo obrni tako, da je odprtina spredaj. Če so stranice škatle krajše, lahko uporabiš pokrov škatle, da podaljšaš »tla« sobe v modelu.
Manjše škatlice in ostalo embalažo, ki si jo nabral preglej in pomisli za kaj lahko embalažo uporabiš. Manjša škatlica bi lahko na primer predstavljala omaro. Škatlico oblepi s kolaž papirjem, nato pa jo prereži po sredini, da narediš vrata. Škatlico nato prilepi v veliko škatlo. Zmečkaš lahko kos papirja in ga prilepiš na strop. To lahko ponazarja luč ali disko kroglo. Pri delu bodi natančen in pazi na:

  • na velikost izdelkov,
  • na smiselno oblikovano sceno,
  • na izvirnost.

Sceno dopolni z izdelavo kompleta oblačil za vsak letni čas. Na primer za poletje lahko izdelaš kratko majico in kratke hlače. Oblačila so lahko tudi marsovska. Na list papirja oblačilo najprej nariši, nato ga pobarvaj in izreži. Izdelane slike oblačil nato spravi v marsovsko omaro. Oblačila in sobo boš nato pri uri angleščine poimenoval in opisal.
Za natančna navodila in demonstracijo dela, se pridruži spletnemu predavanju v ponedeljek, 6. 4. 2020, ob 11:00.

 

ŠPORT

– Staršem pomagaj pri hišnih opravilih.

– Ponovi naloge, ki si jih izvajal/a na športnem dnevu.


NIP NEMŠČINA

Navodila za delo so v spletni učilnici NIP Nemščina – 1. skupina, za geslo pišite na valentina.pokupec@os-brinje.si.  

 

NIP RAČUNALNIŠTVO

Nadaljuj s projektno nalogo v Scratch-u (enostavna igrica).

 

NIP UMETNOST

Kdor mi še ni poslal risbe iz 3. tedna, naj to naredi čimprej. Navodila najdete med navodili za 3. teden.

Naslednja naloga:
Na zadnji uri smo končali z zgodbo tam, kjer Janko in Metka uspešno zbežita iz čarovničine hiše. Zanima me, o čem sta se pogovarjala, ko sta hodila po gozdu. Kaj sta se pogovarjala o čarovnici, o bivanju pri njej, o pobegu in kaj sta se pogovarjala o očetu, o domači hiši. Morda sta se pogovarjala tudi kaj drugega, ne vem – to veste vi.
Napišite nekaj povedi o tem, kaj sta se pogovarjala Janko in Metka na poti od sladke hiše do doma in mi pošljite svoje zapise na urska.jeraj@os-brinje.si do 10. 4. 2020 do 15:00.

 

NIP ŠPORT

NŠP – Navodila

 

NIP TEHNIKA

NTE 4. a in 4. b

Učenci dokončajo izpiske iz predstavitve Umetne snovi in mi VSI (nekateri so že) posredujejo fotografije izpisane snovi na elektronski naslov jakob.drmota@os-brinje.si.

 

NTE – Polica

Izdelali boste papirnato letalo Lastovka, ki je malo bolj zahtevno. Sledite navodilu naslednje povezave:   https://www.youtube.com/watch?v=OlYFuAo92aM
Če ti ni uspelo, lahko izdelaš drugačno letalo. Izmeri dolžino leta.

Naslednji teden boste izdelovali vozila iz odpadnih materialov, zato začni z zbiranjem: lesene in plastične palčke, karton, zamaški, pokrovčki … Razmisli o svojem načrtu za vozilo.

 

PODALJŠANO BIVANJE

Predlogi za ustvarjani prosti čas

 

(Skupno 731 obiskov, današnjih obiskov 1)
 
 
 
 
 
 
 
Dostopnost