Zadnjič posodobljeno: 24. 5. 2020 ob 1.00
SLOVENŠČINA
OBVESTILO za učence, ki jih je poučevala učiteljica SILVESTRA KOTAR (6. a) → učenci svoje izdelke in vprašanja pošiljajte učiteljici Mateji Zupančič (e-naslov: mateja.zupancic@os-brinje.si)
1. ura: Bina Štame Žmavc: Šola v nedeljo (Kdo se skriva v ogledalu: str. 77)
Preveri pesem (večkrat) in poimenuj pesniško sredstvo, ki v tej pesmi prevladuje; namig: P – – – – – – – – V!
2. ura: Josip Jurčič: Kako je Krjavelj s hudičem opravil (Kdo se skriva v ogledalu:str. 130)
(PREBERI ODLOMEK IZ 1. SLOVENSKEGA ROMANA Deseti brat IN S STR: 132 PREPIŠI KRJAVLJEVO RAZLAGO, DA JE HUDIČA RES PRESEKAL NA DVA DELA!
3. ura: Josip Jurčič
Izdelaj miselni vzorec o življenju in delu pisatelja Josipa Jurčiča. Pomagaj si z berilom, str. 133.
4. ura: Milan Dekleva: Športna pričeska (Kdo se skriva v ogledalu: str.138)
Preberi odlomek iz igre Lenča Flenča in postani za 1 uro frizer/-ka. Poišči nekoga v družini in mu uredi pričesko.
5. ura: Zaigraj dogajanje v frizerskem salonu. Pogovor med tabo in stransko se imenuje DIALOG. To je sestavni del dramskega besedila.
MATEMATIKA
1. in 2. ura: Utrjevanje številskih izrazov – reši učni list in preveri rešitve.
3. ura: Besedilne naloge – navodila
4. ura: Učenci boste vabljeni na skupno uro matematike preko aplikacije ZOOM.
ANGLEŠČINA
1. ura: Asking about dates, listening and speaking
2. ura: Sandy’s blog – review
3. ura: Sandy’s blog – listening
4. ura: Present Continuous – exercises
Priloge: Rešitve 9 tedna, posnetek 1-16, posnetek 2.32, posnete k2.33, posnetek 2.34
GEOGRAFIJA
6. a in 6. c:
1. ura in 2. ura: Toplotni pasovi
NARAVOSLOVJE
6. a in 6. b:
1. ura: Oglej si posnetek na povezavi: https://www.youtube.com/watch?v=raKzNPc371M&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3RzxK_-R40D7ELQ_PoUFCN2vpH7u8NF87QyqpqdQjvO1NoMy2R9Vlbxo4. Tokrat boš spoznal semenke, kaj so, njihovo delitev in predstavnike. V zvezek naravoslovja prilepi delovni list, na katerem lahko najdeš primerjavo med enokaličnicami in dvokaličnicami.
Priloga 1: Delovni list
2. ura: reši priložen delovni list in se preizkusi v prepoznavanju in določanju semenk. Delovni list prilepi v zvezek.
Priloga 2: Delovni list
*Če nimate možnosti tiskanja, lahko naloge iz delovnega lista rešiš v zvezek.
6. c:
1. ura: Ocenjevanje znanja
2. ura: Snovi
ZGODOVINA
6. b:
1. ura: Začetki umetnosti – Egipt
2. ura: Začetki umetnosti – Mezopotamija
GLASBENA UMETNOST
Učenci utrjujejo obravnavano učno snov iz DZ in se učijo besedila pesmi. Predelajo učno snov o operi in o glasbi za razvedrilo.
Ogledajo si glasbene posnetke na spodnjih internetnih povezavah. Posnetke poišči še po lastni želji.
- https://www.youtube.com/watch?v=afhAqMeeQJk – Traviata
- https://www.youtube.com/watch?v=cUN5qAnW0Ho – Toreadori
- https://www.youtube.com/watch?v=hwv652MBrXQ – Aida
- https://www.youtube.com/watch?v=P73Z6291Pt8 – Walküra
- https://www.youtube.com/watch?v=HUXhEzIuRhQ – Prodana nevesta
Izdelujejo izdelek za oceno (kdor ga še ni oddal). Izdelek pošljite učitelju do 29. 5. 2020, da ga pregleda in oceni.
GOSPODINJSTVO
6. b in 6. c – 1. skupina:
1. ura: Oglej si video posnetek na povezavi: https://www.youtube.com/watch?v=WZjAQD9sixY&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2UJ1c9oy20V0WRzG5GH8o_D9A3AIMc5dqD_yxYWDJCal2zqIE6eMpbXVA. Spoznal boš nekaj o onesnaževanju ozračja.
2. ura: Reši delovni list, kjer boš preveril svoje znanje o onesnaževanju ozračja. Če nimaš možnosti tiskanja, lahko naloge iz delovnega zvezka rešiš v zvezek ali delovni zvezek.
Priloga: Delovni list
3. ura: Reši naloge v delovnem zvezku: str. 11, vaja 13, 14, 15 in str. 12, vaja 16, 17.
6. b – 2. skupina:
1. ura: V učbeniku preberi poglavje v čem naj kuham in postrežem hrano, ter si natančno oglej slike.
2. ura: V delovnem zvezku na strani 34 reši vaji 51 in 52. Seveda lahko palačinke tudi pripraviš, da boš lažje rešil nalogo.
3. ura: V delovnem zvezku na strani 35 naredi še vaji 53 in 54.
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA
6. a, 1. skupina:
Navodila in gradivo za delo, najdejo učenci na povezavi: https://drive.google.com/drive/folders/1R_9S-CWQ9-lg_64QY5SAl9Qs2vxlCuBO?usp=sharing
6. a, 2. skupina:
/
6. c:
TIT – Navodila
Učenci začnejo s spoznavanjem novega gradiva in to je LES.
ŠPORT
NIP NEMŠČINA
1. skupina: Navodila za delo so v spletni učilnici NIP Nemščina – 1. skupina, za geslo pišite na valentina.pokupec@os-brinje.si.
2. skupina: Navodila za delo so v spletni učilnici NIP Nemščina – 2. skupina, za geslo pišite na valentina.pokupec@os-brinje.si.
NIP RAČUNALNIŠTVO
V Scratch-u naredi program, s katerim lahko vadimo poštevanko, in ga pošlji učiteljici.
NIP ŠPORT
NIP TEHNIKA
/