Zadnjič posodobljeno: 24. 3. 2020 ob 18.15
SLOVENŠČINA
Naloge si razdeli na 4 ure, saj imaš 4 ure slovenščine na teden – zaporedje ur lahko poljubno spremeniš.
GORSKO KOLESARSTVO (DZ2) – 7. učni sklop
- ura: Preberi besedilo in naredi 14 nalog. (Za rešitve se prijavi na https://www.ucimse.com/ – je brezplačno)
- ura: Na list papirja A4 napiši NUB: Opis mojega najljubšega športa – oddal ga boš po vrnitvi v šolo.
- ura: Reši NPZ iz slov. iz leta 2018: https://www.ric.si/preverjanje_znanja/predmeti/materinscina2/2011120911325436/
- ura: 21. 3. – Svetovni dan poezije (Napiši kako pesem.)
MATEMATIKA
Učenci pregledajo rešitve UL, ki so ga prejeli v 1. tednu dela na daljavo (REŠITVE).
Učenci oblikujejo plakat ali miselni vzorec: KOLIČINE (pomagajo si s prilogo KOLIČINE);
Ponovijo vse pretvornike že znanih količin.
Rešijo UL PRETVARJANJE MERSKIH ENOT. Učni list lahko natisnejo in ga rešijo, ali pa v zvezek prepišejo naslov Pretvarjanje merskih enot, prepišejo primere iz UL in jih rešijo.
Izpolnijo anketo na spletni povezavi https://www.1ka.si/a/263364 do srede, 25. 3. 2020, do 20.00.
ANGLEŠČINA
Knjiga je lahko tvoja prijateljica
GEOOGRAFIJA
6. a: Učenci s pomočjo U/31-35 opišejo vpliv morja na podnebje, rastlinstvo in na gospodarstvo! Naštejejo dejavnosti s katerimi se ljudje ukvarjajo ob morjih, ob jezerih in ob rekah! Na zemljevidu sveta v Atlasu poiščejo najdaljše reke in največja jezera na svetu!
S pomočjo U/35-38 ponovijo vrste reliefnih oblik in njihove glavne značilnosti ter rešijo v DZ na strani 13 in 14 vaje 20, 21 in 22.
6. c: Učenci s pomočjo U/31-35 opišejo vpliv morja na podnebje, rastlinstvo in na gospodarstvo! Naštejejo dejavnosti s katerimi se ljudje ukvarjajo ob morjih, ob jezerih in ob rekah! Na zemljevidu sveta v Atlasu poiščejo najdaljše reke in največja jezera na svetu!
NARAVOSLOVJE
6. a, b: Pripravi eksperiment – voda potuje po steblu (če nimaš pripomočkov si pomagaj s fotografijami na prezentaciji) in ob tem izpolni naloge iz priloženega delovnega lista. Delovnega lista ni potrebno tiskati, naloge lahko rešiš v svoj zvezek naravoslovja.
6. c: NAVODILA
- Priloga 1: CELICA – vprašanja z rešitvami
- Priloga 2: MODEL CELICE – kriteriji
- Priloga 3: PRIMERJAVA MED PROCESOMA FOTOSINTEZA IN CELIČNO DIHANJE
ZGODOVINA
6. b:
1. ura: Ponovi vsebino učnega lista Kaj pripovedujejo zapisi (list si že dobil).
Predstavi razvoj črkovne pisave. (U/25)
Kaj je izumil Johannes Gutenberg? Katere posledice je prinesel njegov izum?
Če imaš možnost, si oglej posnetka (izdelava pergamenta, tisk):
2. ura: Reši učni list Ponavljanje: Sledovi preteklosti. (Rešitve lahko napišeš v zvezek.)
Če želiš dodatne naloge, mi piši na spodnji naslov: katarina.dremelj@os-brinje.si
GOSPODINJSTVO
6. b – 2. skupina: Pregledaj, preberi in si v zapiske prepiši snov iz priloge OSNOVE PREHRANE.
6. b, c – 1. skupina: V delovnem zvezku na strani 21 reši vajo 30. V učbeniku preberi strani 65-74 (poglavje Ali mi hrana lahko škoduje?) in reši naloge v delovnem zvezku na straneh 29 in 30. Pomagaj pri gospodinjskih opravilih: kuhanje, pomivanje posode, pospravljanje, pranje oblačil …
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA
6. c: Učenci v zvezek zapišite naslov: Papirna gradiva potem pa prepišite vsebino s PowerPoint predstavitve. Razmislite, kaj ste zapisali in sami ponovite s svojimi besedami.
ŠPORT
– Navodila
– ŠVK teorija s križanko
– Vaje za izboljšanje gibalne sposobnosti
– Kviz o ŠVK: https://kahoot.it/challenge/0202265?challenge-id=f681c20a-1cc7-4419-9f1d-2258f412804e_1584914635234
NIP NEMŠČINA
Starši ste napotke dobili na vašo elektronsko pošto. Napotki so bili poslani preko portala eAsistent v nedeljo zvečer. V kolikor e-pošte niste prejeli, me kontaktirajte. (Valentina Pokupec)
NIP RAČUNALNIŠTVO
1. skupina: Nadaljuj s projektno nalogo v Scratch-u (enostavna igrica).
2. skupina: Reši naloge Zmajček barva vzorce na spletni strani https://pisek.acm.si/contents/4907-905475276192595697-1185134750915313941/ (ponovitev snovi Podprogrami).