Zadnjič posodobljeno: 25. 3. 2020 ob 21.05
SLOVENŠČINA
*Dela je za 3 šolske ure, kolikor imate na urniku – razporedite si lahko poljubno in jih rešujete v svojem zaporedju.
1. ura: Reši DZ I. del od 108. do 111. strani (od 1. do 9. naloge), s pomočjo 9. naloge v zvezek oblikuj miselni vzorec z naslovom Reklama in vanj vpiši odgovore na vprašanja: Kaj je reklama? Kaj je namen reklame? česa se moramo zavedati pri branju reklam? Katere so oblikovne značilnosti reklam in čemu jih tvorci reklam uporabljajo?
2. ura: Reši DZ I. del od 112. do 115. strani (od 12. do 25. naloge).
Neobvezno: Če želiš, reši še naloge 27., 33., naloge se navezujejo na posnetke, dostopne na spletni strani: https://folio.rokus-klett.si/?credit=SZVDPLUS8SDZ_1del&pages=i
3. ura: Dokončaj govorni nastop za domače branje in utrjuj stavčne člene in odvisnike, vaje so dostopne na povezavi: https://interaktivne-vaje.si/02_osnova/predmeti_meni/slovenscina_meni_6_9.html
DOMAČE BRANJE
Več učencev je že vprašalo, kaj naj storijo, ker si niso pravočasno izposodili knjige za domače branje s seznama, ki smo ga predlagale učiteljice. Ta seznam je le nabor predlogov, seveda pa lahko izberete katerokoli knjigo, PRIMERNO VAŠI STAROSTI IN BRALNIM SPOSOBNOSTIM, jo preberete in naredite govorni nastop po navodilih, ki so bila pripeta na spletni strani v prejšnjem tednu. Če niste prepričani, ali je knjiga primerna za vas ali ne, lahko vprašate svojo učiteljico (preko elektronske pošte) in vam bo svetovala. Morda pa je to odlična priložnost, da pobrskate po domačih knjižnih policah in tam najdete kaj zase. Pa veliko užitkov pri branju!
MATEMATIKA
Učenci pregledajo rešitve UL, ki so ga prejeli v 1. tednu dela na daljavo.
V prvih dveh dneh učenci rešite UL o večkotnikih.
Obravnava nove snovi – KOTI V VEČKOTNIKU
Priloga: Delovni list
Neobvezno delo: “Raztrgalni” poskus
Izpolnijo anketo na spletni povezavi https://www.1ka.si/a/263364 do srede, 25. 3. 2020, do 20.00.
ANGLEŠČINA
S. Kavšek, M. Zajc Kalar: NAVODILA 3. NIVO
M. Zupančič, P. Plavšič, N. Kristić: NAVODILA
Knjiga je lahko tvoja prijateljica
BIOLOGIJA
8. a in 8. b: Preglej vsebino predstavitve NASTANEK NOVEGA ŽIVLJENJA, nato poišči in primerjalno preberi ustrezno snov v učbeniku, ter si vsebino projekcije prepiši v zvezek. V DZ reši naloge o kontracepciji.
FIZIKA
Učenci rešujejo naloge iz DZ iz enakomernega gibanja – NAVODILA.
GEOGRAFIJA
8. c: Učenci rešijo učni list DELITEV AFRIKE s pomočjo teksta v U/18-31.
ZGODOVINA
8. a: Starši ste napotke dobili na vašo elektronsko pošto. Napotki so bili poslani preko portala eAsistent v nedeljo zvečer. V kolikor e-pošte niste prejeli, me kontaktirajte na valentina.pokupec(at)os-brinje.si.
ZGODOVINA, 8. a (Pokupec): Starši ste napotke dobili na vašo elektronsko pošto. Napotki so bili poslani preko portala eAsistent v sredo zvečer. V kolikor e-pošte niste prejeli, me kontaktirajte na valentina.pokupec@os-brinje.si.
8. b in 8. c: Vsa navodila so v spletni učilnici Zgodovina 8 (za ključ piši na petra.gajski@os-brinje.si): https://ucilnice.arnes.si/course/index.php?categoryid=3495
KEMIJA
Navodila za tedensko obravnavo teme: IONSKA VEZ.
Povezave do videoposnetkov:
- Spajanje aluminija in broma: https://drive.google.com/file/d/1MfO__rRdDkC6H_dHoWdvQIqaiZELHtq6/view?usp=sharing
- Natrij in klor: https://drive.google.com/file/d/1ABPW2LLWC2djvZgvturpzoRpC_yGi-2h/view?usp=sharing
ŠPORT
– Navodila
– ŠVK teorija s križanko
– Vaje za izboljšanje gibalne sposobnosti
– Kviz o ŠVK: https://kahoot.it/challenge/0313076?challenge-id=f681c20a-1cc7-4419-9f1d-2258f412804e_1584914772073
IP GLEDALIŠKI KLUB
Oglej si posnetek igre http://www.lgl.si/si/predstavitveni-video
ali
izdelaj dve preprosti lutki (npr. iz odsluženih nogavic).
IP NEMŠČINA
Starši ste napotke dobili na vašo elektronsko pošto. Napotki so bili poslani preko portala eAsistent v nedeljo zvečer. V kolikor e-pošte niste prejeli, me kontaktirajte na valentina.pokupec(at)os-brinje.si.
IP SODOBNA PRIPRAVA HRANE
IP ŠOLSKO NOVINARSTVO
Učenci, ki ste pri šolskem novinarstvu, pošljite učiteljici dogovorjene prispevke za šolski časopis.
Tisto, kar ste ustvarjali na papir, sedaj oddajte elektronsko. Vsak pa naj še razmisli, kaj bi bil njegov prispevek poleg že dogovorjenega. Ideja – dnevniški zapisi različnih učencev, sovrstnikov (…) iz tega posebnega časa, ko moramo biti doma, v socialni karanteni, s šolo, ki poteka bistveno drugače. Lahko vam pošiljajo elektronsko in vi samo zberete, uredite, oblikujete.
Prepustite se domišljiji in bodite kreativni!!😀😄