9. razred – Predlogi za delo doma

Zadnjič posodobljeno: 16. 3. 2020 ob 22.00

MAT: Utrjevanje (učni list) – učenci do 22. 3. 2020 rešijo od 1. do 54. naloge. NOVO!!! (16. 3. 2020 ob 10.05)

 

SLJ:

– Učenci naj preberejo knjigo za domače branje, in sicer Ivan Cankar: Moje življenje. Knjiga je dostopna na medmrežju na povezavi: https://sl.wikisource.org/wiki/Moje_%C5%BEivljenje_(Ivan_Cankar)

Učenci naj preberejo vseh 14 črtic, pripravijo pa si tudi bralni dnevnik, ki ga bodo lahko uporabili pri pisanju šolske naloge (spis), ki ga bomo pisali, ko se vrnemo v šolo. Navodila za pripravo bralnega dnevnika so v PRILOGI.

– Ker se bližajo datumi NPZ preverjanj, naj učenci na povezavi https://www.ric.si/preverjanje_znanja/predmeti/materinscina3/2011120911353483/ naredijo kakšen primer testa in preverijo svoje odgovore v rešitvah.

– Za utrjevanje znanja naj naredijo vaje v DZ, ki jih še niso (posebej priporočamo snopiče z vajami).

– POVEZAVE, na katerih lahko najdete interaktivne vaje (torej jih lahko delate preko računalnika):

Rok za opravljanje bralne značke je podaljšan.

 

TJA:

Kavšek

  • U str 56/1-6: naloge v CELIH stavkih napiši v zvezek;
  • ** za dodatno vajo: spis po navodilih na str. 55, 45… če ga boš stipkal, ga lahko pošlješ učiteljici po e-pošti (dobiš tudi + ali dva ++).
  •  DZ – narediš celo 5.enoto;

Zajc Kalar

  • U stran 56 naloge od 1 do 6 reši in v celih povedih zapiši v zvezek
  • *** za dodatno vajo: napiši spis po navodilih na strani 45 (naloga 5) ali 55 (naloga5). Lahko ga pošlješ učiteljici po mailu (dobiš + ali dva ++).
  • DZ – naredi naloge 5. enote (ne slušno)
  • Domače branje lahko pošlješ v pregled po e- pošti

Zupančič

  • UČ, str. 56 naredi vaje v zvezek – zapiši v celih povedih
  • V DZ naredi za vajo vse naloge, ki jih morda še nisi (vse pretekle enote, vključno z enoto 5
  • za dodatno vajo: spis po navodilih na str. 55, 45… če ga boš stipkal, ga lahko pošlješ učiteljici po e-pošti (dobiš tudi + ali dva ++)
  • Pripravi domače branje, ki ga boš oddal, ko se vrnemo v šolo – lahko ga natipkanega pošlješ na mejl (mateja.zupancic@os-brinje.si)

Plavšič

  • U, str. 56 – vaje od 1-6 v CELIH POVEDIH zapiši v zvezek
  • DZ – naredi vse naloge do konca 5. enote (kar ti še manjka)
  • za dodatno vajo: spis po navodilih na str. 55, 45 … če ga boš stipkal, ga lahko pošlješ učiteljici po e-pošti (dobiš tudi + ali dva ++)
  • Ne pozabi na domače branje, ki ga oddaš ko se vrneš v šolo (lahko ga tudi pošlješ učiteljici preko e-pošte)

 

BIO: Učenje snovi za spraševanje po zapiskih in učbeniku od strani 68 do vključno 79. Prosojnica: Razvoj NOVO!!! (16. 3. 2020 ob 12.00)

 

GEO 9. a, b: Učenci ponovijo in utrdijo predelano snov o prebivalstvu in gospodarstvu Slovenije U/41-49 in U/54-66

 

KEM 9: Učenci ponovite vsebine poglavja Organske kisikove spojine s pomočjo zapiskov (lahko oblikujete povzetke, »plonk listke« ali miselne vzorce), učbenika v elektronski obliki in vaj v DZ – rešite lahko do vključno 14. naloge tega poglavja (razen 8. in 9. – nismo obravnavali). Doma pregledate sestavo kozmetičnih sredstev, čistil, zdravil, živil: v zvezek zapišite ime izdelka in sestavino, če spada med organske kisikove spojine (npr. alkohol, karboksilna kislina). Poiščite vsaj pet primerov. Kontrolna naloga je prestavljena za en mesec. Za dodatna pojasnila me lahko vprašate po elektronski pošti, ki je objavljena na spletni strani šole.

 

ZGO 9. a: Učenci preberejo Kolonije so postale nove države U/63–64, ponavljajo snov U/42–64 (odgovarjajo na vprašanja v učbeniku, pregledajo vire, rubriko Pojmi).

ZGO 9. b: S pomočjo ppt v spletni učilnici dokončajte zapis o hladni vojni. Manjka vam še del  o oboroževalni tekmi. Preglejte vse zapiske in jih po potrebi dopolnite s pomočjo ppt v spletni učilnici (če ste pozabili ključ za vstop mi pišite na e-pošto). Nato v U na str. 55 ter 56 preberite snov Kakšne so bile posledice hladne vojne v Evropi (ppt: Krizna žarišča v Evropi). Oblikujte si zapis po ppt ali pa odgovorite na prva tri vprašanja iz U/56.

 

LUM: Navodila. NOVO!!! (16. 3. 2020 ob 10.00)

 

NEMŠČINA – IP-NI3 (Zajc Kalar):

Dokončaj učna lista, ki ju že imaš

  • DZ stran 4, naloge b, c in d
  • DZ stran 5, naloga e: tvori Partizip II in povedi z danimi glagoli
  • DZ stran 5, naloga 2: opiši vreme na sličicah

PRILOGA: učni list

 

ŠPORT:

Priporočamo gibanje na svežem zraku (hoja, tek, kolesarjenje …) z upoštevanjem pravil glede druženja – ne družimo se z drugimi in preprečimo stike ter prenos morebitnih okužb.
Če to ni mogoče in imate dostop do interneta, lahko vadbo izvedete doma. Na YouTube napišite Just Dance, izberite glasbo, ki vam je všeč in zaplešite.
Vaje za gibljivost in moč: po vadbi v naravi (ali doma) priporočamo izvedbo vsaj 10 razteznih vaj, vaje za moč rok in ramenskega obroča, ter trebušnih in hrbtnih mišic.
Vadbo priporočamo vsaj štirikrat na teden, število ponovitev prilagodite lastnim sposobnostim.
Poleg tega lahko na spodnjih povezavah rešite kakšen test ali kviz:

Kliknete na preizkus znanja in preverite svoje znanje: https://www.ric.si/preverjanje_znanja/predmeti/ostali_predmeti/2011120911091471/

Interaktivni kvizi:
https://interaktivne-vaje.si/sport/sport_gradiva/sport_kviz/sportni_kviz.htm
http://www2.arnes.si/~amrak3/KVIZI/KVIZI.htm

O aktivnostih vodite dnevnik (kdaj, kaj in koliko) ste bili dejavni.

(Skupno 1.864 obiskov, današnjih obiskov 1)
 
 
 
 
 
 
 
Dostopnost