Naši devetošolci so bili skupaj z učiteljico Katjo Kmetec povabljeni, da izvedejo delavnico za profesorje matematike v okviru seminarja Delo z nadarjenimi učenci na področju matematike.
Tako so se Alja, Olja, Taja, Bor, Mia, Zala in Ožbej pogumno podali na Pedagoško fakulteto in predavalnico v nekaj minutah spremenili v kazino. Udeleženci seminarja so pod vodstvom naših učencev “razkrili” nekaj zanimivih iger, ki temeljijo na poznavanju matematične verjetnosti. No, nekaterih iger jim namerno niso prikazali, saj smo v drugem delu delavnice čisto zares odprli matematični kazino. Učitelji so se sprostili, obiskali različne igre in ocenili, kolikšna je verjetnost zadetka in ali se igro izplača igrati. Glede na to, da jim ni bilo treba zapravljati lastnega denarja, so bili pri tem nekoliko bolj drzni, kot bi bili sicer. Večkrat so se oglasili tudi pri našem Boru, ki je suvereno vodil igro Kdo vzame zadnji srček in seveda vsakokrat zmagal. Profesorji so vztrajali, da bi odkrili zmagovalno strategijo, ampak … ni bilo tako enostavno. Zelo velika udeležba je bila tudi pri Olji, ki je vodila igro kolo sreče – kljub temu, da so udeleženci sprva izračunali, da je igra sestavljena tako, da je veliko večja verjetnost, da bo pri igri služil kazino. Želja po glavni nagradi je bila večja. In kaj je bila glavna nagrada? Avto? Možno je bilo dobiti tudi avto (igračko, seveda), ampak glavna nagrada je bila naš matematični koledar.
Učenci so odlično opravili svoje delo in bili zelo pohvaljeni. Sami pa so ugotovili, da delo z učitelji in profesorji še zdaleč ni enostavno.