Nekatere devetošolce je doletela velika čast: skupaj z učiteljico matematike Katjo Kmetec smo bili povabljeni k aktivnemu sodelovanju na seminarju Delo z matematično nadarjenimi učenci, ki je bil namenjen osnovnošolskim in srednješolskim učiteljicam in učiteljem matematike.
V okviru seminarja smo vodili delavnico Matematični triki in čarovnije. Ker smo se zavedali, da je vodenje delavnice zelo odgovorna naloga, smo se nanjo temeljito pripravili.
V petek, 5. 2., smo se takoj po kulturni prireditvi odpravili na Pedagoško fakulteto v Ljubljani. Predavalnica, v kateri smo nastopali, je bila ogromna.
Začetno tremo je odpravil naš Luka, ki je suvereno stopil pred množico učiteljev v predavalnici in jih nagovoril: »Najprej bom preveril, če vsi sodimo v ta prostor ali moramo koga poslati ven«. Nato je skupinsko izvedel trik, imenovan »Kateri šolski predmet je najpomembnejši?«. Kljub temu, da si je vsak udeleženec seminarja izbral svoje izhodiščno število, smo vsi dobili isti rezultat: matematika.
Po uvodu je vsak od učencev vodil svojo skupino učiteljev. Prikazal ji je nek matematični trik, učitelji pa so »čarovnijo« skušali razvozlati s pomočjo matematike. Ko jim je uspelo, smo se »čarovniki« zamenjali.
Kot se je izkazalo, triki niso bili enostavni. Kljub temu je učiteljem z našo pomočjo in s svojim bogatim znanjem matematike uspelo razvozlati precej trikov. Ker so jim bili ti všeč, so imeli možnost razmisliti, kje in kako bi jih lahko uporabili pri svojem pouku.
Ob koncu smo učiteljem dali nekaj napotkov, kako delati z matematično nadarjenimi učenci. Katja Kmetec je povedala svoje izkušnje, učenci pa smo jih dopolnili s svojimi predlogi. Luka je zelo direktno povedal, da ne mara monotonega pouka in da pri pouku želi izvedeti čim več stvari, ki so uporabne za življenje.
Ob koncu delavnice smo bili popolnoma izmučeni, ampak vseeno zadovoljni, saj smo bili nagrajeni z aplavzom in s samimi pohvalami.
Za fotografiranje med “trdim delom” ni bilo časa, zato imamo samo nekaj slik, ki smo jih naredili pred in po delavnici: