V posebnem programu vzgoje in izobraževanja so učenci v mesecu marcu izdelovali Modri stol ali kot smo ga poimenovali stol prijateljstva, sreče, radosti in veselja.

Učenci so pri izdelavi stola prijateljstva prvo spoznali čustva kot so sreča, veselje, žalost in jeza. Nato je sledilo povezovanje čustev z obrazno mimiko. Vse omenjeno smo z učenci usvajali preko pesmice v jutranjem krogu.

Ko je bilo to usvojeno so se učeni glede na svoje zmožnosti lotili izdelave stola prijateljstva. Prvo je sledilo brušenje z brusilnim papirjem. Pri brušenju površini stola so učenci spoznavali sam postopek brušenja ter razliko med hrapavo in gladko površino. Sledilo je barvanje kjer smo poleg stola pobarvali še kaj drugega, med drugim tudi sebe J.  Tu so učenci spoznavali razliko med barvanjem s širokim in ozkim čopičem, učili pa so se tudi enakomerno nanesti barvo. Ko se je barva posušila pa je sledil vrhunec in sicer odtiskovanje dlani in risanje simbolov sreče z rumeno barvo. Slednja kot že sam naslov pove predstavlja srečo, radost, veselje in prijateljstvo.

Ker želimo v PPVI1 tudi nekaj prispevati k dobremu počutju v prizidku šole smo sklenili, da bomo stol sreče postavili poleg šahovske mizice, ki jo je izdelal 6.n. Tako bomo širili srečo, radost in veselje tudi med učenci, ki se bodo usedli na ta stol. Stol smo izdelali tudi za ravnateljico, da bi imela čim manj žalostnih, slabih in zaskrbljenih dni.

Če vas zanima več o projektu  Modri stol ali nekdo misli nate pa si lahko pogledate na Unicefovi spletni strani. Več o našem ustvarjanju pa si lahko pogledate na slikah.

Učiteljica Lidija Pajk in Ana Mauhar

(Skupno 53 obiskov, današnjih obiskov 1)