2. DAN

Prebudili smo se že pred sončnim vzhodom v delno sončno jutro. Komaj smo čakali, da se pričnejo nove dogodivščine. Po zajtrku smo se odpravili na Pivkelj, ki je visok 880 m. S seboj smo vzeli tudi psička Paka. Vodil nas je gospod Sead, ki pozna vsak hrib in vse poti. Povedal nam je marsikatero zanimivost. Spoznali smo, kaj so vrtače, ki jih je v teh krajih ogromno. Videli smo kamnolom, prepoznavali sledi v snegu, poimenovali spomladanske rožice: kronico, jetrnik, pljučnik, blagodišeči teloh, trobentice, vijolice, tevje … Na vrhu nam je Polona iz knjižice prebrala posebno pesem o Pivlkju, vsak pa je pozvonil tudi na zvonček želja. Vrnili smo se do kosila. Vsi smo se razveselili pice. Sledil je počitek v sobah, potem pa sta nas obiskali predstavnici Društva rokodelcev Moravške doline ter nas naučili plesti verižice in zapestnice samo s prsti. Po začetnih težavah, je vsem uspelo dokončati izdelek. Nekateri otroci so se zelo veselili jahanja, drugi pa so jih z zanimanjem opazovali. Seveda tudi danes ni manjkalo igre na igrišču in raziskovanja bližnjega gozda. Kot bi mignil, je bila večerja, pisanje dnevnikov, tuširanje, nenačrtovana zabava v sobi in za konec večera še risanka Račka, račka, gos …

1. DAN
Včeraj smo se peljali z avtobusom. Ko smo prišli sta nas oskrbnika lepo sprejela. Nato smo imeli matematiko in potem smo imeli kosilo. Po kosilu smo imeli spoznavanje okolja. Po spoznavanju okolja smo se peljali s kočijo. Ogledali smo si ranč. Tam smo videli ponije, konje in psa. Zvečer smo se igrali družabne igre.
Timon Strojan

Srečno smo prispeli na cilj dom Ušte. Najprej so nam razkazali dom. Potem smo imeli matematiko. Po matematiki smo imeli odmor za raziskovanje okolice. Pri spoznavanju okolju smo delali veliko poskusov. Kosilo je bilo zelo dobro. Popoldne smo se peljali s kočijo. Nato smo obiskali ranč. Tam nam je gospod povedal veliko o konjih. Za večerjo smo si sami spekli hrenovke na odprtem ognju. Potem smo imeli večer družabnih igre. In tako se je končal prvi dan šole v naravi.
Polona Kralj

(Skupno 414 obiskov, današnjih obiskov 1)