5. razred – Predlogi za delo doma

Zadnjič posodobljeno: 17. 3. 2020 ob 19.10

OŠ BRINJE

SLJ: Reši poglavje 18 (Kaj je varna točka?) v DZ, str. 78 – 86. Ne rešuj naslednjih nalog: 1, 2, 5, 13, 14, 20, 24, 25, 26, 27.

Reši poglavje 19 (Nebo ne bo oblačno) v DZ, str. 88 – 96. Ne rešuj naslednjih nalog: 9, 10, 19, 20, 21.

Učenci 5. b boste dobili navodila od učiteljice po elektronski pošti.

 

MAT (Velja za vse tri oddelke): Reši poglavja Simetrija (U, str. 92/3., 4. in str. 93/5., 6.; DZ, str. 54, 55), Logika in jezik (DZ, str. 83) in Prostornina (U, str.108, 109; DZ, str. 84, 85, 86, 87).

 

DRU (Velja za vse tri oddelke): Preberi Gospodarske in druge posebnosti Dinarskokraških pokrajin v U, str. 38 – 43. NAVODILA NOVO!!! (17. 3. 2020 ob 19.10)

 

NIT: Navodila za delo 16.-20. 3. 2020

 

TJA: Navodila

 

GOS 5. b in 5. c:  Izdelaj enega od predlaganih tekstilnih izdelkov, ki jih boš kasneje pokazal/-a v šoli:

  • tkanje: podstavek ali zapestnico iz niti (volna, bombažna preja) s postopkom ročnega tkanja (niti osnove napnemo v širšem ali ozkem pasu na trši karton, prepletamo v platneni vezavi – glej sliko). Če nimaš niti, lahko narediš še en podstavek iz papirnih trakov.
  • šivanje: vrečka iz zgornjega dela odslužene nogavice (zašiješ le dno ob prerezu) ali iz ostankov blaga (izrežeš dva skladna pravokotnika),  blazinica za bucike iz ostankov blaga (npr. dva kvadrata 5cm x 5 cm) s polnilom vate, vrečka za umivanje iz frotirja (dva pravokotnika v velikosti dlani učenca) iz odslužene brisače. Namesto tega lahko na kos platnene krpe (odslužen robček, kos odslužene rjuhe, kos odslužene kuhinjske krpe – velikost blaga cca 10 cm x 10 cm) narišeš preprost motiv iz črt, nato s šivi prekriješ črte s sukanci različnih barv (lahko zašiješ še kakšen gumb kot okrogel element »slike«). Šivi naj bodo majhni in enakomerni, šivaj skladno s svojimi zmožnostmi – vaja dela mojstra, če ti je dolgčas, lahko narediš dva izdelka.

POŠ POLICA

SLJ: branje (ne pozabi na Butalce), interaktivne vaje (slovnica – določanje samostalnikov, spol samostalnika, besedni zaklad, pravopis) – https://interaktivne-vaje.si/02_osnova/predmeti_meni/slovenscina_meni_1_5.html

MAT: poštevanka in utrjevanje snovi za ocenjevanje

DRU: UL Gospodarske dejavnosti in druge posebnosti naravnih enot, branje v učbeniku na straneh 38 – 43, UL Utrjevanje, ponavljanje snovi – naravne enote (za ocenjevanje)

NIT: ponavljanje za ustno ocenjevanje

TJA: učenci dobijo navodila po e-pošti.

GOS:
– 1. poglavje Kaj vse potrebujem za življenje (U, str. 14, 15) – prebereš, v zvezek v obliki miselnega vzorca zapišeš vrste potreb, odgovoriš na vprašanja na str. 15.
– 2. poglavje Zdrav duh v zdravem telesu (U, str. 16 – 21) – prebereš, izpišeš (lahko v obliki miselnega vzorca) – zdrav način življenja (glej podnaslove), odgovori na vprašanja na str. 21.

GUM: Učenci utrjujejo obravnavano učno snov iz DZ in se učijo besedila pesmi.
Na spletnih straneh si poiščejo glasbene posnetke ljudskih pesmi posameznih pokrajin Slovenije in zamejstva.

(Skupno 2.226 obiskov, današnjih obiskov 1)
 
 
 
 
 
 
 
Dostopnost