V 9. razredu smo verjetnost obravnavali kar v okviru dneva dejavnosti. Najprej smo se naučili, kako izračunamo verjetnost. Nato smo raziskali vsak svojo igro, ki temelji na poznavanju verjetnosti. Ugotovili smo, kolikšna je verjetnost dobitka.
Nato pa je sledil najboljši del dneva dejavnosti … Odprli smo lastni kazino. V njem so bile igre, ki smo jih prej dodobra preučili. Vstopne cene in vrednosti dobitkov smo seveda postavili zelo premišljeno: dobitek je bil premo sorazmeren s tveganjem, oba zneska sta bila postavljena tako, da naj bi služil kazino (in ne obiskovalci) in da to obiskovalcev ne bi bilo očitno.
Obiskovalci so zelo kmalu “padli noter”, postali zelo glasni in kmalu tudi zasvojeni z igrami. Vsi smo se izredno zabavali. Najboljše volje je bil Domen, ki je s svojo ruleto največ zaslužil.
Predstavljamo vam nekaj utrinkov: