Zemlja in človek nas vsak dan presenečata s svojo močjo. Ker smo bili nedavno priče požarom, potresom, poplavam in vojnam, smo se učiteljice strinjale, da vsako znanje preživetja pride prav. S sedmošolci smo se preizkusili v treh delavnicah.  Z osnovnimi geografskimi metodami so pobližje spoznali okolico šole, mimo katere se ves čas sprehajamo. S pomočjo zemljevida in kompasa smo se orientirali in na zemljevidu poiskali naše stojišče. Ugotavljali smo, kateri zaselki in katere vzpetine nas obkrožajo. Ob sprehodu ob Grosupeljščici, reguliranim, sicer nekraškim potokom (pojasnili smo tudi razloge za njeno regulacijo) smo opazovali rastje in spoznavali potočni režim. Izmerili smo njeno temperaturo, ugotavljali, od kod vodotok pridobiva vodo in kam se izlije, na koncu pa smo se spopadli še z družbenogeografskimi značilnostmi – v bližnjem naselju smo dobro raziskali dejavnosti, s katerimi se ljudje ukvarjajo, ugotavljali starost in tip stavb. Delavnico smo v večini izvedli zunaj, kamor je geografsko delo tudi usmerjeno – izven učilnice, v svet. V drugi delavnici smo z učenci poiskali koristne informacije na spletni strani Uprave za zaščito in reševanje SOS 112. Nato so se učenci s pomočjo tabornic preizkusili v spretnostih: izdelave pelerine, nosil ali šotora iz šotorke, postavljanju piramide za ogenj in vezanju vozlov. Izkušnje bodo lahko uporabili tudi v vsakdanjem življenju. V tretji delavnici smo se ukvarjali s prvo pomočjo. Najprej smo se naučili, da moraš najprej poskrbeti za svojo varnost preden pričneš pomagati drugim. Naučili smo se protokola kam poklicati in kako reagirati, če pridemo do človeka, ki ne diha in mu ne bije srce. Preizkušali smo položaje za nezavestne, večkrat poskusili oživeti lutko za oživljanje (žal nam ni uspelo), se poviti, naučili smo se kako pomagati pri epileptičnih napadih in drugo. Ali veste kateri ritmi vam pomagajo pri pravilni masaži srca? To so ritmi glasbenih skupin Bee Gees Stayin’ alive, Rihanna Diamonds in Queen Another one bites the dust.

(Skupno 123 obiskov, današnjih obiskov 1)