Učenci si lahko v 7., 8. in 9. razredu izberejo tri računalniške predmete. Vsak traja eno leto in obsega 35 šolskih ur. Predmeti se nadgrajujejo.
Spoznate in naučite se:
– zgradbe in delovanja računalnikov,
– kako so podatki shranjeni in v kakšni obliki,
– katere programe uporabljati,
– kako nekaj predstaviti, opisati in oblikovati,
– kako v dokumente vstavljati slike, grafikone, glasbo, filme,
– osnov programiranja računalnikov
Učenci za oceno opravljajo projektne naloge.
Kot pove ime samo večpredstavnost ali multimedija, gre pri tem predmetu za uporabo vseh možnih načinov predstavitev: besedila, slike, zvoka, filma.
V prvem delu se spoznamo s pripravo:
– podatkov v tabelah, (Excel),
– slikovnega materiala (rastrske in vektorske slike),
– animiranih slik,
– zvočnih datotek
– in z zajemom in obdelavo videa.
Naučite se predstaviti dogodek, napraviti reportažo, posneti in urediti film z različnimi efekti.
V prvem polletju izdelate reportaže dogodka, v drugem pa predstavitev in animacijo na izbrano temo.
Računalniki sami zase sicer zmorejo precej, vendar skoraj nič v primerjavi s tistim, kar zmorejo skupaj v omrežju. Zato se bomo pri predmetu računalniška omrežja spoznali z gradniki omrežja, na kakšen način se računalniki med seboj sporazumevajo, ter z internetom. V prvem polletju učenci spoznajo osnove spletnih strani in izdelajo enostavno spletno stran. Predstavijo določeno vsebino na spletnem strežniku.
V drugem polletju se izdela zahtevna spletna stran, ki obdeluje podatke, ki jih obiskovalec spletne strani pošlje na strežnik (izdelava spletne ankete/testa). Pri tem se srečamo s programiranjem in ga tudi uporabimo.