2. DAN

Na srečo smo se zjutraj zbudile same že zelo zgodaj, in sicer pred 7.uro. Uredile smo se in odšle na zajtrk. Malo smo zamudile, ampak ni bilo nič takšnega. Po zajtrku smo morale pohiteti, saj smo morali na avtobus naložiti smuči, palice, pancarje in čelado. Na začetku smučanja sem bila še vedno v najboljši skupini. Peljali smo se po zame, iskreno povedano, prestrmih progah. Po malici sva se zamenjala s sošolcem Žigom, da sem prišla v eno skupino, kjer sem lažje smučala. Tam sem bila s sošolko Marišo najdlje skupaj. Prišli smo nazaj na kosilo. Hkrati sem bila zaspana in lačna. Po kosilu sem se zleknila v posteljo, kar mi je prijalo. Potem pa je sledila večerja. Bila je okusna. Po večerji pa nočni pohod z lučkami. In to je konec pisanja za današnji dan.

Nina, 5.c

Danes mi je bil dober dan, ker sem se že veliko naučila smučati. Ko smo prišli z Rogle, smo šli potem še na kmetijo. Gledat smo šli živali. Ko smo prišli nazaj v dom, smo malo ponovili o zdravi prehrani.
 Neja, 7.r. NIS
Zdaj že zna smučati. Dobro mi gre. Bilo je odlično vreme. Na kmetiji mi je bilo všeč. Spoznali smo veliko stvari.
 Darja, 7.r. NIS

(Skupno 149 obiskov, današnjih obiskov 1)