PONEDELJEK

Danes, ko sem stopila v avtobus, sem začutila nekaj posebnega in to je veselje in vznemirjenost. Ko smo prišli v CŠOD, sem bila zelo vesela, tudi skupine, ki so jih izbrali učitelji, so bile super. Ko smo prišli v sobo, smo se razpakirali in takoj začeli igrati enko. S sošolkami smo v prostem času pospravljale sobo. Imeli smo kosilo ob 11:30. Ko smo pojedli, smo se oblekli v kombinezone ter se odpravili na smučišče na Roglo. Bila sem v najboljši skupini, imel me je učitelj Marko. Potem smo imeli pogovor o pravilih v domu. Potem smo odšli na večerjo, po večerji pa smo odšli pisati dnevnik. Potem smo imeli FIS pravila, potem pa športne igre. Zatem smo se pripravili za spanje. Po pripravi smo odšli spat. Tako, dogajanje je pestro, se nam dogaja, ampak se imamo lepo (učenki 5. b).

TOREK

Dan se je začel zelo pozitivno in veselo. Ko smo se uredili, smo odšli v učilnico in opravili hitro testiranje. Sledil je zajtrk. Imeli smo marmelado, pašteto in granulo. Po zajtrku smo se hitro odpravili na smučišče. Smučali smo približno štiri ure. Ko smo se vrnili v dom, smo imeli kosilo. Potem smo odšli na pohod do pohorske hiše. Ko smo prišli nazaj smo imeli večerjo in zdaj gremo na nočni pohod (učenki 5. a).

SREDA

Danes zjutraj smo se zbudili eno uro kasneje kot v ponedeljek. Imeli smo zajtrk in šli smučat. Dobili smo novega učitelja. Vozil sem po najdaljši progi na Rogli. Delali smo različne vaje. Zelo sem užival. Ko smo se z avtobusom pripeljali nazaj v dom, smo imeli kosilo. Ko smo pojedli, smo vse lepo pospravili in odšli nazaj v naše sobe. V sobah smo imeli še malo prostega časa in nato imeli telovadbo. Zatem nas je čakala večerja. Po večerji smo se igrali družabne igre in cirkus. Naučila sem se veliko trikov. Mogoče vas naučim enega. Kmalu bomo odšli spat in se sigurno še malo smejali (učenci 5. a in b).

ČETRTEK

Danes sem se pri smučanju naučil zavijanje na robovih (kratki zavoji). Za kosilo so bili piščančji trakci v smetanovi omaki. Po kosilu smo imeli še malo počitka, nato pa smo odšli na farmo jelenov. Tam je bilo zelo veliko košut in jelenov. Bili so zelo zanimivi. Dali smo jim nekaj jabolk. Starejše košute niso dovolile mlajšim jelenčkom, da bi jedli, kar podile so jih stran. Za večerjo smo si naredili hamburgerje. Potem bomo gledali film Gajin svet 1, si spakirali in šli spat. Jutri nas čaka še smučanje, nato kosilo, potem pa se že vidimo. Nas že kaj pogrešate? (učenci 5. a in b)

PETEK

Dan smo začeli s pakiranjem in pospravljanjem sob. Na smučišču nas je tudi danes pričakal sonček. Pokazali in dokazali smo, kaj vse smo se v tem tednu naučili. Po smučanju smo odšli še na kosilo. Za lep teden smo se zahvalili vsem učiteljem in kuharicam v CŠOD Gorenje, nato pa smo Gorenju in Rogli pomahali. Lepo smo se imeli, kljub temu pa smo po celem tednu že komaj čakali objemčke svojih domačih.

(Skupno 2.121 obiskov, današnjih obiskov 1)