4. razred – Navodila za delo doma – 3. teden

Zadnjič posodobljeno: 28. 3. 2020 ob 12.30

Bolj podrobna navodila in priponke boste starši dobili po e-pošti. 

 

SLOVENŠČINA

– Preberi in reši naloge na spletu: https://uciteljska.net/kvizi/HotPot/Skrat/Skrat.htm. Če nimaš dostopa do spleta, preberi besedilo in napiši rešitve kviza v zvezek (PRILOGA 1). Vprašanj ni potrebno prepisovati.

– OPIS POKLICA: SDZ 100, 101, 102

– Zberi podatke o poklicu, ki ti je všeč in izdelaj načrt za govorni nastop. Načrt lahko oblikuješ kot miselni vzorec (SDZ 101) ali kot preglednico (SDZ 104). Lahko ga narediš v zvezek ali pa v programu PowerPoint.

– Načrt preoblikuj v pisni osnutek, pri tem se zgleduj po opisu meteorologa iz SDZ str. 100. Opis izbranega poklica zapiši v zvezek za slovenščino ali družbo. Fotografijo opisa pošlji učiteljici v pregled po elektronski pošti.

 

MATEMATIKA

– Merimo čas: V 4. delu SDZ reši naloge na strani 38 – 42. Če nimaš doma 4. dela SDZ, preberi učno snov in reši naloge pod zavihkom strani v elektronskem učbeniku Koliko je ura?

– Utrjuj znanje in rešuj naloge na spletu: Merske enote – čas

– Reši naloge na učnem listu Časovne enote – preverjanje. Rešitve lahko narišeš in zapišeš v zvezek za matematiko.

 

DRUŽBA

– Ponovi učno snov s pomočjo kviza in uredi zvezek za družbo.

– V SDZ na str. 67 si preberi besedilo. V povezavi s slovenščino naredi načrt in napiši opis zate zanimivega poklica.

 

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

– Preverjanje znanja Kaj potuje? – kviz

– Preberi PPT predstavitev o Gibanju in se spomni vsega, kar ste že povedali v 2. in 3. razredu.

– Oblikuj zapis v zvezek z naslovom Gibanje.  Ob besedilu tudi kaj nariši, da si boš lažje zapomnil/a.

 

ANGLEŠČINA

TJA 4. a in 4. b

1. ura: JAPAN

  • Na spletu poišči čim več informacij o Japonski. Poglej si na kateri celini leži, katero je glavno mesto in koliko ima prebivalcev. Nariši tudi zastavo. Naslov je JAPAN.
  • V učbeniku na strani 54 si preberi besedilo o Japonski.
  • Na spletu ali v slovarju poišči prevod naslednjih besed: a flat, mat, on the floor, thick paper. Besede in njihov prevod zapiši v zvezek.
    ***Opomba: V besedilu se pojavi tudi beseda a futon. To je japonsko ležišče, namesto postelje, ki ga pri nas v Sloveniji načeloma ne uporabljamo.
  • V zvezek prepiši vprašanja in napiši kratke odgovore: What’s the girl’s name? Is a flat small? What rooms has a flat got? Who is in the picture number 2? What colour is dad’s shirt? Where is a lamp (in picture number 3)? How many futons can you see?
  • Reši naloge v DZ na strani 73.

2. ura:  LET’S EXPLORE

  • Preberi besedilo v učbeniku na str. 50, 51.
  • Na spletu poišči čim več zanimiv informacij o Broughton Castle: kje se nahaja, koliko je star, čemu je bil namenjen itd.
  • V zvezek napiši naslov BROUGHTON CASTLE. Na spletu ali v slovarju poišči pomen naslednji besed in njihov prevod napiši v zvezek: at the top, an armour, wall, upstairs, downastairs, a fireplace.
  • Prepiši spodnje povedi in poleg napiši TRUE, če trditev drži in FALSE če trditev ne drži.

a) Broughton Caste is 900 years old. ___________
b) Grace and Sanjay live in the castle. ___________
c) There is a coffee table in the Great Hall. ____________
d) Grace is wearing a yellow jumper. __________
e) The toilet is upstairs.
f) Sanjay’s favourite room is a living room. ____________

  • V UČ, na strani 51 si oglej drugo nalogo. Narisano imaš hišo. Nekaj sob se nahaja zgoraj (upstairs) in nekaj spodaj (downastairs). Napiši 4 vprašanja in odgovore (za vsak prostor enega). Zgleduj se po primerih iz naloge: Where’s the toilet? It’s upstairs.
  • Reši 1. nalogo v DZ str. 42.

*** Dodatne interaktivne vaje na spletu: Vaje 1, Vaje 2, Vaje 3 ali v spletni učilnici.

 

TJA 4. Polica: Usmeritve dobijo starši po elektronski pošti.

 

LIKOVNA UMETNOST

–  Starinska ura: Na debelejši list s pomočjo šestila naredi večji krog. Razmakni šestilo s pomočjo ravnila na dolžino 5 cm. Nato znotraj kroga s pomočjo šestila nariši manjši krog (dolžina 3 cm in 5 mm). V manjši krog označi ure (števila od 1 do 12). Lahko uporabiš rimske številke. Pomagaj si s sliko spodaj. V prostor med zunanjim in notranjim krogom s svinčnikom nariši vzorec iz različnih črt (ravne, krive, sklenjene …). Nato črte in števila prevleči z rjavim flomastrom.

–  NEOBVEZNA NALOGA: Za lepši videz in pridih starinske ure, lahko skuhaš skodelico črne kave. Ta ti bo služila kot barva. Če želiš več odtenkov, kavi dolij vodo. Če doma nimaš čopiča, lahko uporabiš vatirano palčko za ušesa ali gobico. Zunanji del ure pobarvaj in dobil boš pridih starinske ure. Po slikanju pusti uro, da se posuši in ta čas naredi kazalca. Vzemi trši list papirja in izreži 2 kazalca. Na uro ju lahko pritrdiš s pomočjo risalnega žebljička. Na nasprotno stran pa pritrdi radirko, da zaščitiš konico risalnega žebljička. Če ga nimaš, lahko uporabiš zobotrebec, ki ga na enem delu skrajšaš.

Kaj potrebuješ:

  • bel list, najboljši je risalni list. če ga nimaš, riši na navaden bel list.
  • škarje
  • šestilo
  • svinčnik
  • risalni žebljiček ali zobotrebec
  • radirka ali pluta

neobvezno:

  • skodelico črne kave
  • čopič ali vatirano palčko za ušesa ali gobico

 

ŠPORT

Teci, kolesari, rolaj, skači čez kolebnico, potiskaj skiro, prenašaj, vleci, opazuj svojega ljubljenčka pri gibanju – pelji ga na sprehod, … preizkušaj in opazuj, kako se predmeti, ti ali živali gibajo.

 

NIP NEMŠČINA – 1. skupina

Podrobnejša navodila bodo poslana preko elektronske pošte. V kolikor ne boste prejeli navodil do ponedeljka zjutraj, me kontaktirajte na valentina.pokupec@os-brinje.si.

1. ura (torek): Rojstnodnevna darila

2. ura (petek): Voščilo za rojstni dan

 

NIP RAČUNALNIŠTVO

Nadaljuj s projektno nalogo v Scratch-u (enostavna igrica).

 

NIP TEHNIKA

NTE 4. a in 4. b

Umetne snovi – teorija: naredijo si zapiske in pogledajo filmčke in slike

 

NTE – Polica

V tem tednu boste iz papirja oblikovali letalo. Pri delu sledite navodilom naslednje povezave: https://www.youtube.com/watch?v=ie9A90u5cDo
Izmerite, koliko metrov daleč je letelo vaše letalo.

 

NIP UMETNOST

Učenke, ki obiskujete NIP umetnost.
Janko in Metka bosta počakala, da se vrnemo v šolo, med tem pa vam pošiljam nalogo.

V naslednjem tednu naredite risbo ali sliko.
V risbi ali sliki poskušajte izraziti svoje občutke ob situaciji, ki nas obdaja. Poskušajte upodobiti kako občutite karanteno, kako se počutite ob delu od doma. Kakšen občutek je, če si cele dneve doma …
Fotografijo izdelka mi pošljite na urska.jeraj@os-brinje.si do petka 3. 4. 2020.

 

PODALJŠANO BIVANJE

Predlogi za prosti čas

(Skupno 688 obiskov, današnjih obiskov 1)
 
 
 
 
 
 
 
Dostopnost